Матеріали сайту
| Головна » Статті » Інформація про канали |
UBR
UBR
Всеукраїнський, діловий, інформаційно-аналітичний – це все основні ознаки телеканалу UBR.
Створений у 2008 році,UBR сьогодні присутній у пакетах кабельних операторів 160 міст України, в ефірі супутника AMOS-2, а також в режимі on-line на власному сайті.
Телеканал веде цілодобове мовлення. Першочергова увага приділяється інформаційно-аналітичним програмам власного виробництва, у яких сповідується головний принцип каналу – давати можливість аудиторії отримувати корисну та достовірну інформацію оперативно, у стислій формі, зрозумілими словами. Адже UBR працює для активних, всебічно освічених, ділових людей, які цінують свій час і звикли не просто бути в курсі всіх останніх новин та подій, а ще, крім того, розуміти їх причини та наслідки.
Саме для такого глядача форма подачі відеоматеріалу на телеканалі набула найбільш оптимальний формат – Breaking Business News, який дозволяє аудиторії знаходитись у центрі подій у будь-яку мить часу.
В першу чергу це стосується інформаційних програм.
Новини з’являються в ефірі кожні 15 хвилин: двічі протягом години у вигляді короткої констатації фактів, і ще двічі – у розгорнутому вигляді. Сюжети робляться максимально насиченими інформацією, а їх хронометраж скорочений до оптимального мінімуму. Відповідно, до телерепортерів висуваються чотири основні вимоги подачі матеріалу – коротко, змістовно, «людською» мовою та достовірно. Підраховано, що протягом дня журналісти UBR генерують і доносять глядачам каналу та відвідувачам сайту близько 2 000 корисних новин.
До речі, найбільш важливі теми постійно анонсуються, і якщо глядач пропустив цікаву для нього інформацію, до його послуг – відеоархів на сайті каналу.
Станом на 2012 рік власниками каналу є українська компанія ТОВ ES Group (укр. ЄС Продакшен груп). За даними Державного реєстру телерадіоорганізацій власниками ТОВ «ЄС Продакшен груп» станом на 2011 рік були Каплуненко Юрій Володимирович та Юраков Олександр Дмитрович. У серпні 2011 року 70% акцій ESG було продано кіпрській компанії Multimedia Ltd, і за інформацією прес-служби компанії, саме Юрій Каплуненко продав свою частку у ESG. Кінцеві власники кіпрської компанії Multimedia Ltd невідомі, але за припущеннями гендиректора ТВі Миколи Княжицького, власники не змінились і продаж є формальністю, покликаною убезпечитися від звинувачень у зловживанні та переведення коштів в офшор.
| |
| Категорія: Інформація про канали | Додав: Игорь (26.02.2013) | |
| Переглядів: 1493 | Коментарі: 3 |
Всеукраїнський, діловий, інформаційно-аналітичний – це все основні ознаки телеканалу UBR.
Створений у 2008 році,UBR сьогодні присутній у пакетах кабельних операторів 160 міст України, в ефірі супутника AMOS-2, а також в режимі on-line на власному сайті.
Телеканал веде цілодобове мовлення. Першочергова увага приділяється інформаційно-аналітичним програмам власного виробництва, у яких сповідується головний принцип каналу – давати можливість аудиторії отримувати корисну та достовірну інформацію оперативно, у стислій формі, зрозумілими словами. Адже UBR працює для активних, всебічно освічених, ділових людей, які цінують свій час і звикли не просто бути в курсі всіх останніх новин та подій, а ще, крім того, розуміти їх причини та наслідки.
Саме для такого глядача форма подачі відеоматеріалу на телеканалі набула найбільш оптимальний формат – Breaking Business News, який дозволяє аудиторії знаходитись у центрі подій у будь-яку мить часу.
В першу чергу це стосується інформаційних програм.
Новини з’являються в ефірі кожні 15 хвилин: двічі протягом години у вигляді короткої констатації фактів, і ще двічі – у розгорнутому вигляді. Сюжети робляться максимально насиченими інформацією, а їх хронометраж скорочений до оптимального мінімуму. Відповідно, до телерепортерів висуваються чотири основні вимоги подачі матеріалу – коротко, змістовно, «людською» мовою та достовірно. Підраховано, що протягом дня журналісти UBR генерують і доносять глядачам каналу та відвідувачам сайту близько 2 000 корисних новин.
До речі, найбільш важливі теми постійно анонсуються, і якщо глядач пропустив цікаву для нього інформацію, до його послуг – відеоархів на сайті каналу.
Станом на 2012 рік власниками каналу є українська компанія ТОВ ES Group (укр. ЄС Продакшен груп). За даними Державного реєстру телерадіоорганізацій власниками ТОВ «ЄС Продакшен груп» станом на 2011 рік були Каплуненко Юрій Володимирович та Юраков Олександр Дмитрович. У серпні 2011 року 70% акцій ESG було продано кіпрській компанії Multimedia Ltd, і за інформацією прес-служби компанії, саме Юрій Каплуненко продав свою частку у ESG. Кінцеві власники кіпрської компанії Multimedia Ltd невідомі, але за припущеннями гендиректора ТВі Миколи Княжицького, власники не змінились і продаж є формальністю, покликаною убезпечитися від звинувачень у зловживанні та переведення коштів в офшор.