Всеукраїнський, діловий, інформаційно-аналітичний – це все основні ознаки телеканалу UBR.
Створений у 2008 році,UBR сьогодні присутній у пакетах кабельних операторів 160 міст України, в ефірі супутника AMOS-2, а також в режимі on-line на власному сайті.
Телеканал веде цілодобове мовлення. Першочергова увага приділяється інформаційно-аналітичним програмам власного виробництва, у яких сповідується головний принцип каналу – давати можливість аудиторії отримувати корисну та достовірну інформацію оперативно, у стислій формі, зрозумілими словами. Адже UBR працює для активних, всебічно освічених, ділових людей, які цінують свій час і звикли не просто бути в курсі всіх останніх новин та подій, а ще, крім того, розуміти їх причини та наслідки.
Саме для такого глядача форма подачі відеоматеріалу на телеканалі набула найбільш оптимальний формат – Breaking Business News, який дозволяє аудиторії знаходитись у центрі подій у будь-яку мить часу.
В першу чергу це стосується інформаційних програм.
Новини з’являються в ефірі кожні 15 хвилин: двічі протягом години у вигляді короткої констатації фактів, і ще двічі – у розгорнутому вигляді. Сюжети робляться максимально насиченими інформацією, а їх хронометраж скорочений до оптимального мінімуму. Відповідно, до телерепортерів висуваються чотири основні вимоги подачі матеріалу – коротко, змістовно, «людською» мовою та достовірно. Підраховано, що протягом дня журналісти UBR генерують і доносять глядачам каналу та відвідувачам сайту близько 2 000 корисних новин.
До речі, найбільш важливі теми постійно анонсуються, і якщо глядач пропустив цікаву для нього інформацію, до його послуг – відеоархів на сайті каналу.
Станом на 2012 рік власниками каналу є українська компанія ТОВ ES Group (укр. ЄС Продакшен груп). За даними Державного реєстру телерадіоорганізацій власниками ТОВ «ЄС Продакшен груп» станом на 2011 рік були Каплуненко Юрій Володимирович та Юраков Олександр Дмитрович. У серпні 2011 року 70% акцій ESG було продано кіпрській компанії Multimedia Ltd, і за інформацією прес-служби компанії, саме Юрій Каплуненко продав свою частку у ESG. Кінцеві власники кіпрської компанії Multimedia Ltd невідомі, але за припущеннями гендиректора ТВі Миколи Княжицького, власники не змінились і продаж є формальністю, покликаною убезпечитися від звинувачень у зловживанні та переведення коштів в офшор.
UBR змінив свій формат, а також оновив слоган та логотип.
19 квітня канал UBR змінив свій формат на інформаційно-пізнавальний, а також оновив слоган та логотип. Про це повідомляє прес-служба каналу. «Діловий контент багато років був візитівкою нашого каналу. Однак здоровий глузд нам підказував, що не можна перевантажувати глядача виключно бізнес-тематикою. За великим рахунком, і гроші заробляють переважно з метою задоволення різноманітних людських інтересів. Тому ми прийшли до нового бачення формату нашого мовлення - не стільки ділового, скільки інформаційно-пізнавального», - каже шеф-редактор UBR Богдан М'яновський. Замість «Корисна ділова інформація», новим салоганом каналу стало - «Усе по суті». За словами пана М'яновського, в ефірі каналу залишаться новини, однак їх тематика буде розширена. Також у вечірньому праймі додасться програма «Тема дня» і недільний випуск «Головне за тиждень». Збільшиться кількість випусків та хронометраж таких пізнавальних програм як «Круїз мрії», «Як працюють машини», «Подорож на повітряній кулі», «Стиль в деталях», «Дивовижний світ», «Техноманія», «Великі трагедії» і «Розкішні речі». Михайло Іртлач, директор з маркетингу засновника каналу UBR - Комунікаційної групи ESG, зазначив, що аудиторія чоловіків віком 20-55 років, на яку орієнтується канал, не однорідна за своїми потребам, запитам і темпераментом. «Все це ми врахували як у спрямованості програм, так і в сітці мовлення. Вона буде розбита на 3 блоки. Ранковий - для тих, хто збирається на роботу і хоче бути в курсі подій минулого дня, а також що очікується сьогодні. Денний - для тих, хто хоче дізнатися, що сталося вже упродовж дня і отримати розважальну інформацію, наприклад, про інші країни, загадки історії і віяння моди. А вечірній ефір - це, окрім новин, аналіз основних подій, а також програми для тих чоловіків, які хочуть пізнати, з чого складаються речі і як працюють машини», - сказав пан Іртлач.
Ігор Гужва купив канал UBR і переформатує його на «Вести TV»
Власником і генеральним директором каналу UBR став керівник газети «Вести» Ігор Гужва. Тепер UBR буде переформатовано на «Вести TV». Про це повідомляє прес-служба каналу. Генеральним продюсером каналу призначений Сергій Логунов, до того обіймав посаду генерального продюсера телеканалу Перший Ukraine. «До кінця року канал буде повністю модернізований і змінить назву на «Вести TV». Необхідні за законодавством дії, пов'язані із зміною назви та програмної концепції каналу, будуть проведені найближчим часом. «Вести TV» буде новинним цілодобовим каналом сучасного формату. Він увійде в наш холдинг "Мультимедіа-інвест груп"», - зазначив пан Гужва. Компанія «Мультимедіа-інвест груп» є власником ТОВ «Вести мас-медіа», яке з 14 травня видає щоденну газету «Вести». Власником та керівником «Мультимедіа-інвест груп» є Ігор Гужва. Як повідомляла «Телекритика», в 2011 році власником 70% ТОВ «ЄС Продакшен груп» (телеканал UBR) стала Кіпрська компанія Multimedia Ltd. Власником 30% компанії залишався Олександр Юраков.
Канал UBR поміняв директора і власника, але поки ще не став «Вести TV»
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 31 липня переоформила ліцензію ТОВ «ЄС продакшен груп» (телеканал UBR) у зв'язку зі зміною власника, керівника, редакційної ради, оператора телекомунікацій та уточненням логотипу. Власником телекомпанії замість «ЄК Мультімедіа контент лімітед» (70%) і Олександра Юракова (30%) стало ТОВ «Мультімедіа інвест груп», а директором замість Олени Веред - Ігор Гужва. У редакційній раді каналу Юрія Каплуненка, Олександра Юракова та Олену Веред замінили Ігор Гужва, Юлія Кугітко й Андрій Канівець. Членами редакційної ради незмінно залишилися Максим Зур'ян, Олександр Яровий, Богдан Мяновський. Оператором телекомунікацій замість ізраїльського Space Communication Ltd став Концерн РРТ. Логотип залишився UBR, але канал уточнив його графічне зображення. Нагадаємо, у червні було оголошено, що власником і генеральним директором каналу UBR став керівник газети «Вести» Ігор Гужва. До кінця року UBR буде переформатовано на телеканал «Вести TV».
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]