МИ ВІТАЄМО ВАС НА САЙТІ UKRSAT,ПРИСВЯЧЕНОМУ СУПУТНИКОВОМУ ТЕЛЕБАЧЕННЮ. НА НАШОМУ САЙТІ В РОЗДІЛІ ЕНЦИКЛОПЕДІЯ КАНАЛІВ ЗНАХОДИТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО КАНАЛИ СУПУТНИКОВОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ. УКР І РОС КАНАЛИ FTA - ЦЕ СВІЖА ІНФОРМАЦІЯ ПРО УКРАЇНСЬКІ І РОСІЙСЬКОМОВНІ КАНАЛИ ,ЩО ТРАНСЛЮЮТЬСЯ У ВІЛЬНОМУ ДОСТУПІ,ВСІХ СУПУТНИКІВ ,ЯКУ ВИ МОЖЕТЕ ПОЧЕРПНУТИ З ТАБЛИЦЬ ЧАСТОТ І КАНАЛІВ. НА ФОРУМІ В РОЗДІЛІ ТРАНСПОНДЕРНІ НОВИНИ ЗАВЖДИ СВІЖА ІНФОРМАЦІЯ ПО ВСІХ СУПУТНИКАХ. А ТАКОЖ СВІЖІ НОВИНИ В РОЗДІЛІ НОВИНИ КАНАЛІВ І БАГАТО ІНШОГО...

Матеріали сайту

Головна » Статті » Інформація про канали

Столичное телевидение
Столичное телевидение

 Logo «Столичне телебачення» - один з трьох національних телеканалів, що веде мовлення на всю територію Білорусі.
   Історія СТВ бере початок 19 жовтня 2000 року - у цей день було зареєстровано Закрите акціонерне товариство "Столичное телевидение", і вже 1 січня 2001 року телеканал вийшов в ефір, почавши з виробництва однієї програми - випуску столичних новин.
  Поступово телекомпанія розширювала область своєї діяльності, і сьогодні "Столичное телевидение" неможливо уявити без численних телепроектів різних жанрів і напрямків. Це інформаційні програми, телепубліцистика, розважальні шоу, спортивні програми, документальні фільми та багато іншого.
   Новини «24 години» заслужено є візитною карткою телеканалу СТБ. Якщо в 2001 році кореспонденти СТВ уважно стежили за подіями в столиці, то з 2005 року географія матеріалів істотно розширилася: тепер «24 години» розповідають також про новини республіки і міжнародні події. З 15 вересня 2004 р програма виходить у прямому ефірі.
   За період з січня 2002 по теперішній час середньодобова частка глядацької аудиторії СТВ збільшилася на 69,4%. Сьогодні вона становить близько 5,5 млн. чоловік. Більшість глядачів СТВ - активна частина населення у віці 20-49 років. Більше 50% глядачів телеканалу - студенти і люди з вищою освітою.
   Середній вік журналістів, що працюють на СТВ - 23,5 року, середній вік інженерного складу - 26 років.
  Канал СТБ стає все більш привабливим не тільки для телеглядачів, але і для рекламодавців. Порівняно з 2003 роком, в нинішньому році доходи від реклами на каналі зросли більш ніж у 8 разів. «Столичне телебачення» сьогодні - це молода, що динамічно розвивається телекомпанія, що йде в ногу з часом.
Категорія: Інформація про канали | Додав: Игорь (25.03.2013)
Переглядів: 341
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика